Monday, December 31, 2007

Nytt år!

Snart nog.

Hänt lite saker i år.
Orkar inte skita ner utrymmet här med mer text än nödvändigt dock, för allas trevnad inklusive min egen, så jag skippar en dramatisk sammanfattning av året som gått.

Blandat trams:


Sett den här på diverse bloggar med fler besökare än mina 4 i veckan, vilket är kul.
Knåpade ihop den för att jag är usel på att skriva, men ändå ville bidra med något när DN beter sig som arslen.
Förväntade mig inte att någon faktiskt skulle använda den.






Van Sant Enterprises plockade nyligen upp kusinens plåtformarpryl till sin produktkatalog och är numera återförsäljare. Kul som fan för honom.
Kul för mig är att dom tydligen tyckte mina illustrationer av samma sak passade sig bättre i katalogen än faktiska foton av den.
Nog för att fotografierna som existerade inte var direkt bra, men ändå.





Annars har jag massor att göra, vilket jag hoppas håller i sig.
Roar mig med animerade illustrationer av rörrengöring för tillfället, vilket är relativt skoj, om än lite tjatigt i längden.
Allt ifrån 30 meter höga industriskorstenar till ventilation i vanliga bostäder. Stillbilden här är ifrån någon form av processrör
(Fråga inte!! Dom pekar och jag frågar inte mer än jag behöver för att kunna illustrera skiten).


Kommer lite fler animationer senare tror jag när jag slangat upp dem på vettigt ställe, men det här lilla sidoprojektet får duga tills vidare.

Gott Nytt år!

2 comments:

Thomas Tvivlaren said...

Riktigt snygga saker!

Gott nytt år på dig!

na said...

så jäkla snyggt