Saturday, February 23, 2008

Skitinlägg

Man blir ju en tendens att bli glad när egot stryks medhårs, så när jag såg att en såpass respektabel herre som Maestro Tvivlare förärat mig med en länk, bloggtorka till trots, kändes det som om det kan vara en idé att uppdatera här lite oftare.
Det bör inte vara några större problem då man genererar en hel del när man jobbar 8 dagar i veckan och även gillar att pyssla med det på den obefintliga fritiden.

Projektet nedan är ett 2 dagars jobb som det aldrig blev mer av då kunden ifråga var ute i absolut sista minuten.
Efter diverse feedbackloopar och svammel så insåg vi att det aldrig skulle gå inom en den extremt snäva tidsramen så vi tackade för oss och klev av.



Några animationer:

Ett
Två

8 comments:

Thomas Tvivlaren said...

När jag hade en timme över här om kvällen så insåg jag till min stora förskräckelse att buggen du rapporterade om för någon eon sedan (att bloggbannern bara syntes till hälften) fortfarande hängde kvar (dock bara i IE7). Har förhoppningsvis fixat det nu.

Som lök på laxen så noterade jag även att du inte fanns bland mina länkar vilket jag i min enfald tagit för givit. Även det är som du redan märkt korrigerat nu. :)

Nu hoppas jag bara få några timmar att fixa ihop projektet som du fixade en logo till för ännu en eon sedan... Har inte funnits tid att ta tag i det fullt ut men det är hög tid. Time is of the essential!

Trevlig helg broder!

Yrvaken said...

Right back at you! =)

Thomas Tvivlaren said...

Hahaha...här var det expressvar må jag säga! :)

"Maestro Tvivlaren"? Jo, jag tackar jag... ;)

Yrvaken said...

Haha!
Här går det undan! =)

Sitter och halvsover och glor på gamla South park klassiker.
Finns sämre sätt att spendera en, för en gångs skull, lugn lördag

Thomas Tvivlaren said...

Instämmer! :)

Apropå TV...du råkar inte känna till en amerikansk serie vid namn Carnivale?

Yrvaken said...

Den har jag missat.
Något att ha?

Ser intressant ut

Thomas Tvivlaren said...

Det återstår att se... ;)

Yrvaken said...

Muuaahaha, det gör det sannerligen =)