Thursday, September 13, 2007

Touch me!! I'm almost famous!

Det här fränt på så många nivåer så att det är fan löjligt!

För ett tag sen snubblade jag över följande låt som jag tycker är jävligt
skön och trallvänlig.




Fall out boy spelade live på Video Music Awards 2007 som gick i söndags tror jag det var.
Det här är en bild på deras trummis Andy Hurley ifrån det evenemanget:



T-shirten han har på sig...Disfear..En av mina absolut bästa vänner spelar bas i det bandet.
Löjligt fräckt, och ruggigt roligt för dom!


Annars hinner jag inte skriva så mycket här.
Det har tagit skruv så in i helvete på grafikfronten!
Vi sålde vårat första jobb idag, och det står fler företag på kö och är intresserade
enbart grundat på draftmaterialet jag gjort till jobbet vi sålde idag.

Way to go me!

2 comments:

Thomas Tvivlaren said...

"Annars hinner jag inte skriva så mycket här.
Det har tagit skruv så in i helvete på grafikfronten!
Vi sålde vårat första jobb idag, och det står fler företag på kö och är intresserade
enbart grundat på draftmaterialet jag gjort till jobbet vi sålde idag."

1) Kul som f-n!
2) Jag är inte förvånad för 5 öre... Du är ju en stjärna!

Yrvaken said...

Haha tackar för komplimangen! =)

Så jävla underbart sammarbetet vi fått till den andra liraren och jag.
Han är skitbra på precis allt jag är usel på.
Han sköter byråkratin och nyttjar sina kontakter till att hitta jobb, och jag kan helt fokusera på det jag gör bäst.
Utöver det är han en idéspruta av rang och bra som fan som bollplank.
Förutsättningarna är helt enkelt optimala.

Vet inte riktigt vad som skulle kunna tänkas gå åt helvete för att sabba det här. =)