Thursday, October 19, 2006

Fuck fucketiFUCKFUCKFUCK!!!

Moget va?

Men just idag får jag!

Läs och lär: Mixtra ALDRIG med viktiga filer när du är precis nyvaken !!

Skulle ändra litegrann i min filstruktur nu på morgonen, vilket innebar en mindre flytt av mina 3d scen-filer.

*CUT*
Lägger dom här istället så blir det bättre och mer lättåtkomligt!
*PASTE*

*ding ding* Filen används av ett annat program och kan inte flyttas! (proceduren avslutas)
Känns lite halvdant när inte hela skiten följde med på en gång, så jag stänger ner alla andra program och tänker göra om det ifrån början.
*infall* Jag raderar det här halvdana först så slipper jag trycka OK på en hel fråga om den ska skriva över filer när jag flyttar dom igen!

*DELETE*
*ding ding* filen är för stor för papperskorgen vill du ta bort alla filer permanent? (obs: "alla filer")

men orka jiddra, jag är nyvaken *OK!!!*

*Tillbaka till ursprungsfoldern*
Var fan är alla filer?.....uhm.....pause...rewind...*CUT*, *PASTE*, * DELETE*, *PERMANENT*..........
......
....
...
..
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!


Så bra började min dag..Efter mycket om och men och svordomar så lyckades jag gräva upp dom viktigaste filerna via en uppsjö av olika recovery program, men alla texturer är lost in space beyond all salvation verkar det som...HIPP HIPP!!..*mutter*

Man är ju slug

No comments: